Honismeret: Az új magyar Suzuki

Szeretettel köszöntelek a Ez itt az én hazám közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz! Reméljük, hogy csatlakozásod után a Klub oldalainak segítségével sok hasznos információra bukkanhatsz, és a továbbiakban – saját anyagaid feltöltésével – Te is gyarapítod majd a tagság ismereteit.

Üdvözlettel: Margó

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 169 fő
  • Képek - 686 db
  • Videók - 612 db
  • Blogbejegyzések - 1213 db
  • Fórumtémák - 28 db
  • Linkek - 123 db

Üdvözlettel,

Ez itt az én hazám vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ez itt az én hazám közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz! Reméljük, hogy csatlakozásod után a Klub oldalainak segítségével sok hasznos információra bukkanhatsz, és a továbbiakban – saját anyagaid feltöltésével – Te is gyarapítod majd a tagság ismereteit.

Üdvözlettel: Margó

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 169 fő
  • Képek - 686 db
  • Videók - 612 db
  • Blogbejegyzések - 1213 db
  • Fórumtémák - 28 db
  • Linkek - 123 db

Üdvözlettel,

Ez itt az én hazám vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ez itt az én hazám közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz! Reméljük, hogy csatlakozásod után a Klub oldalainak segítségével sok hasznos információra bukkanhatsz, és a továbbiakban – saját anyagaid feltöltésével – Te is gyarapítod majd a tagság ismereteit.

Üdvözlettel: Margó

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 169 fő
  • Képek - 686 db
  • Videók - 612 db
  • Blogbejegyzések - 1213 db
  • Fórumtémák - 28 db
  • Linkek - 123 db

Üdvözlettel,

Ez itt az én hazám vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ez itt az én hazám közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz! Reméljük, hogy csatlakozásod után a Klub oldalainak segítségével sok hasznos információra bukkanhatsz, és a továbbiakban – saját anyagaid feltöltésével – Te is gyarapítod majd a tagság ismereteit.

Üdvözlettel: Margó

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 169 fő
  • Képek - 686 db
  • Videók - 612 db
  • Blogbejegyzések - 1213 db
  • Fórumtémák - 28 db
  • Linkek - 123 db

Üdvözlettel,

Ez itt az én hazám vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Világújdonság: az új magyar Suzuki Tágasabb, modernebb, tisztább üzemű a vadonatúj SX4 Kulcsszavak: Esztergom, Suzuki, SX4 Nagyobb kép A tavalyi S-Cross tanulmány nyomán született meg a Suzuki új crossovere. Méretnövekedése, komolyabb formaterve és modernebb felszereltsége feljebb pozícionálija elődjénél. A tavalyi S-Cross tanulmány nyomán született meg a Suzuki új crossovere. Méretnövekedése, komolyabb formaterve és modernebb felszereltsége feljebb pozícionálija elődjénél. Előző kép A tavalyi S-Cross tanulmány nyomán született meg a Suzuki új crossovere. Méretnövekedése, komolyabb formaterve és modernebb felszereltsége feljebb pozícionálija elődjénél.
<script type="text/javascript" src="http://ad.adverticum.net/js.prm?zona=1941490&nah=!ie&ord=80660289"></script>


Az új Suzuki SX4 teljes hossza tizennyolc, a tengelytávja tíz centivel hosszabb a korábbi modellnél. Ezzel vadonatúj kategóriában: a városi crossoverek helyett a kompakt szabadidőjárművek között versenyez tovább az új Suzuki. Az autó szélesebb is egy teljes centiméterrel, magassága kerékmérettől függően fél-egy centivel nőtt - magyarul nagyságrendileg azonos maradt.


A formavilágot alapvetően a tavaly ősszel bemutatott S-Cross tanulmány határozta meg, ugyanakkor bizonyos stíluselemek, mint a prominens hűtőmaszk vagy a nagyméretű, oldalfalra felkúszó fényszórók az SX4 örökségét sem tagadják meg. Különösen a far kialakítása változott jelentősen, a legömbölyített forma összetett, szögletesebb idomoknak adta át a helyét. A meredek far mögött több mint másfélszeresére bővült (270 helyett 430 literes) üreg várja a csomagokat.

Az utasokat szintén tágasabb és főleg igényesebben kialakított környezet veszi körül. Puha anyagok, osztott középkonzol, selyemfényű fémhatású szegélyekkel határolt funkcióterületek, aszimmetrikus, ívelt műszerfal váltja az előd függőleges tájolású, kisautós kezelőfelületeit. A felszereltség is szakít a korábbi, lényegre szorítkozó lehetőségekkel.

Az aktív biztonsági tételek ESP-től az abroncsnyomás-felügyeletig terjednek, a kényelmi opciók listáján többek között egy világújdonság: a dupla csúszó üvegpanelből álló panorámatető is szerepel; az egyméteres üvegfelület több mint fele kinyitható, így nem csak a fény, de a friss levegő is átjárhatja a belteret.


Az újonc két 1,6 literes motorral lesz elérhető: a benzines erőforrás a jelenleg is alkalmazott motoron alapul, ám annál takarékosabb, míg a dízel változó geometriájú turbófeltöltővel és kiterjedt hangszigeteléssel biztosít dinamikus, mégis kulturált autózást.

Mindkét erőforrás teljesítménye 118 lóerő, és mindkettőhöz társítható start/stop automata; a benzines öt-, a dízel hatfokozatú kéziváltót kap.


Automata gyanánt fokozatmentes CVT szerepel a palettán, amely hét - virtuális - fokozatban kézzel is kapcsolható a kormányról, segédáttételével pedig igen széles áttételi tartományokat képes lefedni, így városban és autópályán is otthonosan közlekedik.

A hajtáslánc igazi újdonsága az opciós Allgrip összkerékhajtási technológia, amely négyféle üzemmódban: automatikus, sport, havas terepre szánt vagy reteszelt (Lock) programmal működtethető, a programválasztó tárcsa a kézifékkar mellett, a padlókonzolon található.

Az új generációs Suzuki SX4 elődjéhez hasonlóan Esztergomban készül, piaci forgalmazása idén ősszel veszi kezdetét.

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

[Törölt felhasználó] üzente 11 éve

Úgy gondolom és tudom hogy most nem ezeket veszik inkább a 10 - 20- 30 miliős autókat . Szégyen hogy ezek a drága autók javítják a statisztikát ,Magyar átlag embernek van kitalálva a Suzuki,ez úgy 3 millával indul majd ,DE 6 -9 évre veszik meg és csodálkoznak hogy a vége bizony 5 millió . Tudom mert ugyan mi nem, de rokonaim hasonlóan jártak sosem lesz vége a törlesztésnek ,Nekünk most 7 éves az autónk, jó márka de már nem cserélünk mert még nagyon jó ,és ez a márka őrékké él így mondják, Toy a ,

Válasz

Ambrus Ica Jámosné üzente 11 éve

Ez egy igazán kényelmes modell csak az egyszerű magyar ember nem jut hozzá mert nem lesz rá pénze.A szenzáció az lesz ha valaki hozzájut majd nem tudja fenntartani.De az is lehet,hogy árban is elérhetetlen lesz. Üdv Ambrusné Ica

Válasz

Katonáné Margit üzente 11 éve

Mi a véleményetek Fiúk, valóban ekkora szenzáció? Én nem értek hozzá, azért kérdezem. Margit

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu